• קבלת שירות בסניף תתאפשר בתיאום פגישה בלבד

    בהתאם להנחיות הממשלה, בתקופת זו,  קבלת שירות בסניפים, לרבות שירותי קופה, תתאפשר רק לביצוע פעולות וקבלת שרותים שאינם ניתנים לביצוע בערוצים הישירים או ללקוחות שאינם יכולים לקבל שירות בערוצים הישירים: אתר הבנק/אפליקציה, מוקד טלפוני, שירות טלפוני בסניף, התכתבות עם בנקאי, פקס ובמכשירים האוטומטיים.
    בנוסף, על מנת לשמור על בריאות הציבור, קבלת שירות בסניפים מצריכה תיאום פגישה מראש בדרכים הבאות:
    • הזמנת פגישה באמצעות האתר -

      

    • במוקד בטלפון מספר 3009* הזמין בין השעות 08:30-17:00 בימים ראשון עד חמישי.
    • ניתן ליצור קשר עם הסניף בכל עת באמצעות שרות 'התכתבות עם בנקאי'.
    שירות ללקוחות מעל גיל 70, נשים בהריון ולקוחות עם צרכי נגישות, וכן שירותי קופה ושירות במקרים דחופים יקבלו מענה בסניף גם ללא קביעת פגישה מראש.
    לתשומת לבכם, ניתן לבצע את רוב הפעולות באמצעות האתר והאפליקציה. לרשימת פעולות נפוצות לחץ כאן

    במידה ואתם מעוניינים שבנקאי יחזור אליכם לצורך תיאום פגישה יש להשאיר את פרטי הקשר למטה.