שירות התכתבות עם הבנק מאפשר לך לפנות אלינו בכל זמן שתרצה בנושאים בנקאיים , פעולות בחשבון והעברת מסמכים באופן מאובטח באמצעות באתר הבנק ובאפליקציה.
לפניות באתר> היכנסו לחשבון שלכם ולחצו על שירות "התכתבות עם הבנק" בצד ימין למעלה
לפניות באפליקציה> היכנסו לחשבון שלכם באפליקציה ולחצו על האייקון של הבועית בצד שמאל למעלה או היכנסו לתפריט, תגללו לסוף התפריט
ולחצו על "התכתבות עם הבנק".
דברים שחשוב לדעת!*
מענה לפניות יינתן תוך 2 ימי עסקים, לכן אם הנושא מאוד דחוף יש ליצור קשר טלפוני עם הסניף או עם המוקד 3009*
לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003 או לשלוח מייל לכתובת support@fibi.co.il
למקרים דחופים או לביצוע פעולות ניתן לפנות לסניף או לבינלאומי call בטלפון 3009* ככל שקיים לך מנוי.
לקבלת מידע ולביצוע פעולות בנקאיות בחשבון ניתן לפנות למוקדי השירות
לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר
עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003
התמיכה הטכנית לשירותך:
בימים א'-ה': 8:00 בבוקר עד 19:00 בערב
בימי ו' וערבי חג: 8:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים
בימי שבת וחג: סגור
באפשרותך לפנות גם באמצעות דואר אלקטרוני
לתשומת ליבך!
בקשות או הוראות למתן מידע בנקאי או לביצוע פעולות בנקאיות שיועברו באמצעות ה E-mail לא יענו.