צור קשר

התכתבות עם הבנק

שירות התכתבות עם הבנק מאפשר  לך לפנות אלינו בכל זמן שתרצה בנושאים בנקאיים , פעולות בחשבון והעברת מסמכים באופן מאובטח באמצעות באתר הבנק ובאפליקציה.

לפניות באתר> היכנסו לחשבון שלכם ולחצו על שירות "התכתבות עם הבנק" בצד ימין למעלה 

 לפניות באפליקציה> היכנסו לחשבון שלכם באפליקציה ולחצו על האייקון של הבועית בצד שמאל למעלה או היכנסו לתפריט, תגללו לסוף התפריט

ולחצו על "התכתבות עם הבנק". 

דברים שחשוב לדעת!*

מענה לפניות יינתן תוך 2 ימי עסקים, לכן אם הנושא מאוד דחוף יש ליצור קשר טלפוני עם הסניף או עם המוקד 3009*
לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003 או לשלוח מייל לכתובת support@fibi.co.il
למקרים דחופים או לביצוע פעולות ניתן לפנות לסניף או לבינלאומי call בטלפון 3009* ככל שקיים לך מנוי.

תמיכה טכנית

לקבלת מידע ולביצוע פעולות בנקאיות בחשבון ניתן לפנות למוקדי השירות

לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר

עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003

התמיכה הטכנית לשירותך:

בימים א'-ה': 8:00 בבוקר עד 19:00 בערב

בימי ו' וערבי חג: 8:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים 

בימי שבת וחג: סגור

 

באפשרותך לפנות גם באמצעות דואר אלקטרוני 

 


לתשומת ליבך! 

בקשות או הוראות למתן מידע בנקאי או לביצוע פעולות בנקאיות שיועברו באמצעות ה E-mail לא יענו.