בקשה למשיכה מוגדלת באתר ובאפליקציה

בקשה למשיכה מוגדלת באתר ובאפליקציה

צריך למשוך סכום גבוה מהסניפומט והסניף סגור?

מהיום תוכל לבצע משיכה בסכום מוגדל מהסניפומט ע"י הגשת בקשה מראש באפליקציה, מבלי להמתין לפתיחת הסניף​.

מהו השירות?

במסגרת השירות, תוכל לבצע משיכת שקלים בסכום מוגדל של עד 15,000 ש"ח במכשירי הסניפומט של קבוצת הבינלאומי.

תוכל לבצע את המשיכה בכל שעות היממה, ללא תלות בשעות פעילות הסניף, ובתשלום עמלת ערוץ ישיר בלבד.

כל שעליך לעשות הוא להסדיר מראש את בקשתך למשיכה מוגדלת באמצעות הקמת הרשאה למשיכה מוגדלת בסניפומט באפליקציית הבנק, בהגשת בקשה בהתכתבות עם בנקאי או באמצעות הסניף.

כיצד מקימים הרשאה למשיכה בסכום מוגדל מהסניפומט?

כדי שתוכל לבצע משיכת סכום מוגדל במכשיר הסניפומט, עליך להסדיר מראש את הבקשה לביצוע המשיכה באמצעות הקמת הרשאה באפליקציה, בהתכתבות עם בנקאי או בסניף.

בעת הקמת ההרשאה יהיה עליך להגדיר את סכום המשיכה המבוקש ואת תוקף ההרשאה (באפשרותך להגדיר תוקף של יום או יומיים לביצוע המשיכה, עפ"י בחירתך).

כיצד מושכים את הסכום המוגדל במכשיר הסניפומט?

משיכת הסכום המוגדל מהסניפומט תבוצע ע"י בחירה בפעולת "משיכת ש"ח בסכום מוגדל" בתפריט הראשי.

תשומת לבך כי בחירה בפעולת "משיכת ש"ח" מתפריט הסניפומט תוביל למשיכת שקלים בהתאם לסוג הכרטיס.

האם ניתן לבטל הרשאה בתוקף?

כן, ניתן לבטל הרשאה בתוקף בכל עת, גם אם בוצעה משיכה חלקית של סכום ההרשאה. הביטול נעשה באמצעות הסניף או באפליקציה.

לאיתור סניפומט הקרוב אליך לחץ כאן

 

בכפוף לתנאי הבנק. אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור ריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.