מקום ראשון בשביעות רצון מהשירות

הבינלאומי במקום הראשון במדד שביעות רצון הלקוחות:

  • מקום ראשון בפנייה לבנק בבקשה מיוחדת בשל המלחמה
  • מקום ראשון בשביעות רצון כללית מהשירות בבנק
  • מקום ראשון בשביעות הרצון מהתמורה למחירים
  • מקום ראשון במידת הנכונות להמשיך להיות לקוח (נאמנות)
  • מקום ראשון במקצועיות השירות
  • מקום ראשון בשביעות רצון הלקוח  מטיפול הבנקאי/ת בפניה הספציפית
  • מקום ראשון בנאמנות לקוח
  • מקום ראשון בנכונות להמליץ לחברים על הבנק 
  • מקום ראשון באחוז הלקוחות שנתקלו בבעיות במהלך פנייה לבנק/ביצוע פעולה – האחוז הנמוך ביותר של הבינלאומי

שביעות רצון מהשירות האנושי (שירות פרונטלי, טלפוני, התכתבות עם בנקאי):

  • מקום ראשון בשביעות רצון מזמן ההמתנה לבנקאי בסניף
  • מקום ראשון באדיבות השירות 
  • מקום ראשון בנכונות ויוזמה לסייע בקבלת מענה התואם לצרכים

הסכמה עם היגדים כלליים (עד כמה לקוחות כל בנק מסכימים עם ההיגד הזה על הבנק שלהם):

  • מקום ראשון  - הבנק שלי משמש כיועץ, אשר מכוון אותי להתנהלות כספית נכונה
  • מקום ראשון  - הבנק שלי מציע לי הצעות שמתאימות לי אישית
  • מקום ראשון  - הבנק שלי בא לקראתי בתקופה האחרונה
  • מקום ראשון  -הבנק שלי מעניק את השירות הטוב ביותר בהשוואה לבנקים אחרים

שביעות רצון כללית מהשירות בבנק בשנת 2024– 8.5 (לעומת 8.1 ב-2023)

עפ"י מדד מרקטסט לחוויית לקוח בענף הבנקים, 2024