הבינלאומי במקום הראשון במדד שביעות רצון הלקוחות:
- מקום ראשון בפנייה לבנק בבקשה מיוחדת בשל המלחמה
- מקום ראשון בשביעות רצון כללית מהשירות בבנק
- מקום ראשון בשביעות הרצון מהתמורה למחירים
- מקום ראשון במידת הנכונות להמשיך להיות לקוח (נאמנות)
- מקום ראשון במקצועיות השירות
- מקום ראשון בשביעות רצון הלקוח מטיפול הבנקאי/ת בפניה הספציפית
- מקום ראשון בנאמנות לקוח
- מקום ראשון בנכונות להמליץ לחברים על הבנק
- מקום ראשון באחוז הלקוחות שנתקלו בבעיות במהלך פנייה לבנק/ביצוע פעולה – האחוז הנמוך ביותר של הבינלאומי
שביעות רצון מהשירות האנושי (שירות פרונטלי, טלפוני, התכתבות עם בנקאי):
- מקום ראשון בשביעות רצון מזמן ההמתנה לבנקאי בסניף
- מקום ראשון באדיבות השירות
- מקום ראשון בנכונות ויוזמה לסייע בקבלת מענה התואם לצרכים
הסכמה עם היגדים כלליים (עד כמה לקוחות כל בנק מסכימים עם ההיגד הזה על הבנק שלהם):
- מקום ראשון - הבנק שלי משמש כיועץ, אשר מכוון אותי להתנהלות כספית נכונה
- מקום ראשון - הבנק שלי מציע לי הצעות שמתאימות לי אישית
- מקום ראשון - הבנק שלי בא לקראתי בתקופה האחרונה
- מקום ראשון -הבנק שלי מעניק את השירות הטוב ביותר בהשוואה לבנקים אחרים
שביעות רצון כללית מהשירות בבנק בשנת 2024– 8.5 (לעומת 8.1 ב-2023)