השירות מיועד לכלל הלקוחות ויכולים להירשם אליו לקוחות בעלי רמת שירות 3 ומעלה – היכולים לבצע פעולות בערוצים הישירים.
השירות הינו שירות חינם כחלק ממגוון השירותים הדיגיטליים שהבנק מציע. במידה ויבוצעו פעולות מסחר, תגבה עמלת מסחר .
- במידה ומתקיימים התנאים שקבעתי באסטרטגיה, האם הפעולות מבוצעות באופן אוטומטי?
ניתן להגדיר ביצירת האסטרטגיה "ביצוע פעולות באופן אוטומטי". במקרה כזה, תתבצע פעולת הקנייה/מכירה בהתאם להגדרה ולתנאי האסטרטגיה. במקרה בו אופציית "בצע אסטרטגיה באופן אוטומטי" לא תופעל, תשלח הודעה ללקוח כאשר תנאי הכניסה יתקיימו אך לא יתבצע
מסחר בפועל – ניתן לשלוח את ההוראות למסחר באמצעות כניסה למערכת ולחיצה על אשר בהתראות
ההתראות תשלחנה לנייד שמעודכן במערכות הבנק. לקוח אשר רשום למערכת באתר, יקבל הודעת sms. לקוח אשר נרשם באפליקציה ואישר הודעות Push, יקבל הודעת Push.
- אילו ניירות ומניות נתמכות במערכת?
1. ניירות ערך זרים:
ניירות/מניות אמריקאיות ממדדים מובילים NDX , INDU , SPX , CCMP לפי הפרמטרים הבאים:
- מניות ששווי שוק מעל 300 מיליון דולר ומחזור המסחר מעל מיליון דולר (נבדק 3 חודשים לאחור)
- ETF- שווי שוק מעל 300 מיליון דולר ומחזור מעל מיליון דולר.
- מניות ארה"ב בלבד
2. מניות שנסחרות בארה"ב:
מניות בנסחרות בארה"ב ולא נסחרות במדדים מובילים כמו SP500 ,NASDAQ-100 ,DOW JONES, NASDAQ COMPOSITE INDE ושווי השוק הוא 1 מיליארד דולר ומחזור של 2 מיליון (נבדק 3 חודשים לאחור).
3. מניות ישראליות:
מניות ישראליות ממדדים מובילים ותעודות הסל הסחירות ביותר ב-3 החודשים האחרונים.
רוצה לשמוע עוד?
לקבלת הסבר נוסף לשירות חייגו *3424.
השיחות ייענו באמצעות מוקד הבינלאומי call הפועל בימים א-ה בין השעות 07:15-20-00, יום ו וערבי חג 07:15-14:00.
בשעות בהן המוקד סגור, תתאפשר השארת הודעה במענה קולי ונציג המוקד ייצור עמך קשר. כמו כן, ניתן להצטרף לשירות בכל אחד מסניפי הבינלאומי.
כמו כן ניתן להשאיר פרטים בטופס מטה ונציג יחזור אליך בהקדם