בסקר של מדד מרקטסט* בקרב לקוחות פרטיים ובבדיקה שנערכה ע"י משרד האוצר בקרב לקוחות עיסקיים נבדק ונמצא:
ללקוחות פרטיים (עפ"י סקר מרקטסט*)
מקום ראשון - שביעות רצון מהתמורה למחירים
מקום ראשון - בנכונות ויוזמה לסייע בקבלת מענה התואם לצרכי הלקוח
וגם לעסקים (עפ"י דירוג משרד האוצר)
מקום ראשון - בגובה הלוואה ממוצעת הניתנת מהקרן בערבות המדינה, לעסקים קטנים שנפגעו בתקופת הקורונה
מקום שני - בממוצע ימי הטיפול בבקשת הלוואה מהקרן
מקום שני - בשיעור אישורי ההלוואות לעסקים, מתוך הבקשות שנדונו
*על פי מדד מרקטסט 2020.