me נמצא שם בשבילכם יותר מהרגיל:
8:30-13:00 ברציפות בימי חול 8:30-19:00 | בימי שישי וערבי חג
me כולל צוות בנקאים אישי וקבוע, שחוזר אליכם תמיד עוד באותו יום עסקים1. ניתן אפילו לתאם פגישה טלפונית עם הבנקאי באמצעות הוואטסאפ.
me יצרף אתכם אוטומטית למסלול מיוחד, 2Hi Digital, המעניק הטבות קבועות ומשמעותיות בניהול החשבון (אם אתם כבר משוייכים לאחד ממסלולי ההטבות האחרים שיש בבנק תוכלו לבחור את המסלול המועדף עליכם). לפרטי מסלול Hi Digital המלאים לחצו כאן.
me מעניק לכם שירות EXTRA הכולל ניטור אישי של אירועים בחשבונכם, דגשים והמלצות חשובות ב-sms או באפליקציה3.
שליחויות
me יחסוך לכם זמן וכסף באמצעות שירות שליחויות (כרטיסי אשראי, פנקסי שיקים, שיק בנקאי) שיגיעו עד אליכם אישית, ופעמיים בכל שנה אפילו על חשבוננו4.
תוכנית ההטבות Beyond
לקוחות me צוברים נקודות בתוכנית Beyond נהנים מחוויות מרגשות בארץ ובחו"ל, וגם ממגוון הטבות טרום טיסה ופטור מדמי כרטיס לשנה! לפרטי התוכנית המלאה לחצו כאן.
אם אתם כבר לקוחות של הבינלאומי - כל שעליכם לעשות הוא לשייך את חשבונכם לסניף ME (סניף 105 ללקוחות הבינלאומי, סניף 305 ללקוחות אוצר החייל) החשבון יועבר באופן אוטומטי וללא צורך בביצוע פעולה כלשהי על ידכם. תוכלו להמשיך להשתמש בפנקסי השיקים וכרטיסי החיוב שבידכם, ללא שינוי. אם אתם עדיין לא לקוחות של הבינלאומי תוכלו לפתוח חשבון באופן מקוון בקלות ובנוחות.
הטבות טרום טיסה (המפורטות באתר כ.א.ל) ניתנות על ידי כ.א.ל בלבד תמורת חוויה (כל 1500 ₪ מזכים בחוויה אחת ואפשרות צבירה כל חודש עד 4 חוויות ). האחריות על ההטבות טרום טיסה כמפורט בתנאים באתר כאל. הבנק אינו אחראי באופן כלשהו להטבות טרום טיסה/לתוכנן /תנאיהן, לשירות שניתן במימוש הטבות אלה או לתנאים המפורטים באתר כאל.
לצפיה בתנאי ניהול החשבון המלאים של סניף ME לחצו כאן