• בסקר של מדד מרקטסט* בקרב לקוחות פרטיים ובבדיקה שנערכה ע"י משרד האוצר בקרב לקוחות עיסקיים נבדק ונמצא:

    ​ללקוחות פרטיים (עפ"י סקר מרקטסט*)

    מקום ראשון - בשביעות רצון מהיערכות הבנקים בישראל במתן שירות ללקוחות הבנקים בזמן הקורונה

    מקום ראשון - שביעות רצון מהתמורה למחירים

    מקום ראשון - בנכונות ויוזמה לסייע בקבלת מענה התואם לצרכי הלקוח

    וגם לעסקים (עפ"י דירוג משרד האוצר)

    מקום ראשון - בגובה הלוואה ממוצעת הניתנת מהקרן בערבות המדינה, לעסקים קטנים שנפגעו בתקופת הקורונה

    מקום שני - בממוצע ימי הטיפול בבקשת הלוואה מהקרן

    מקום שני - בשיעור אישורי ההלוואות לעסקים, מתוך הבקשות שנדונו