מרכז השירות הטלפוני

מענה ממוחשב 24/7

מענה קולי ממוחשב לשירותך 24 שעות ביממה המאפשר לך לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות בחשבונך.
להצטרפות לשירות יש לחייג למרכז שירות בנקאי בטלפון 3009*, להזדהות ע"י הקשת סיסמא ולאחר מכן ללחוץ על הספרה 2 למעבר למענה הממוחשב.

המידע והפעולות אותם ניתן לבצע 24 שעות ביממה:

  • בירור יתרה
  • בירור תנועות אחרונות
  • מידע על פיקדונות / חסכונות/ ניירות ערך
  • הזמנת פנקסי שיקים
  • ברור יתרת שיקים דחויים
  • ברור החזרת המחאות
  • מידע על יתרות ושערי מט"ח
  • מידע על הלוואות ומשכנתאות
  • פירוט תנועות בכרטיסי אשראי

פעולות

קבלת מידע מעודכן וביצוע פעולות בנקאיות בטלפון

במרכז שירות בנקאי תוכלו לבצע מגוון פעולות בנקאיות באמצעות בנקאים מקצועיים ומיומנים:
פקדונות
  • הפקדה לפקדונות בשקלים לרבות צמודי מט"ח
  • משיכה במועד החידוש
  • מתן הוראה לפירעון בתחנת יציאה ו/או בתום תקופה
  • הפקדה חד פעמית ובהוראת קבע
הקפאה וחידוש הוראות קבע
  • שינוי סכום/מועד חיוב הוראת קבע
  • מתן הוראה לפירעון בתחנת יציאה ו/או בתום תקופה
שיקים
  • הזמנת פנקסי שיקים פרטיים במטבע ישראלי
  • עידכון כתובת ו/או טלפון שמופיעים על גבי פנקסי השיקים
  • ביטול שיק/ביטול הוראת ביטול שיק
ניירות ערך
  • העברת הוראות בני"ע הנסחרים בבורסת ת"א (כולל רכישת ני"ע בהנפקה)
  • הקמה/שינוי/ביטול של הוראות קבע לקרנות נאמנות
  • העברת הוראות במעו"ף, לרבות כתיבת מעו"ף
  • העברת הוראות בני"ע זרים הנסחרים בבורסאות ארה"ב, קנדה, אסיה  ואירופה
מטבע חוץ
  • המרות/רכישות מט"ח
  • הקמה/עדכון הוראת קבע לרכישת מט"ח

הלוואות
  • מוקד אשראי ישיר במרכז שירות בנקאי נותן לך מגוון פתרונות אשראי בשיחת טלפון אחת.
  • הקמה/פירעון של הלוואות
  • הקמת/עדכון מסגרת משיכת יתר בחשבון עו"ש
כרטיסי חיוב
  • הזמנת כרטיס אשראי חדש
  • הזמנת כרטיס אשראי חלופי
  • ביטול כרטיס אשראי

  • ביצוע עדכונים שונים בכרטיסי אשראי

פעולות בחשבון
  • הצטרפות למסלולי עמלות עו"ש
  • העברות בשקלים למוטבים שהוגדרו מראש
  • העברות בשקלים בין שני חשבונות בבנק שיש להם זהות בין הבעלים (ניתן לבצע בין הבינלאומי לפאג"י)
  • העברה בשקלים לחשבונות אקראיים (בהתאם לרמת הרשאה מתאימה בחשבון)
  • אחזור קוד טלפוני למרכז שירות בנקאי
  • הקמה/עדכון הוראות קבע להעברה

  • הקמה/עדכון הרשאה לחיוב חשבון

  • הצטרפות לשירותי האינטרנט והטלפוניה בבנק

ניתן לבצע העברת כספים באמצעות המוקד הטלפוני בסך של 200 ₪ ומעלה.

באפשרותך לבצע מגוון פעולות גם באמצעות מענה ממוחשב הפועל 24 שעות ביממה. 

שעות פעילות

חייגו מכל טלפון: 03-5130081 או 3009*

מחו"ל יש לחייג 972-3-513-0081+

מענה קולי ממוחשב

מאפשר לכם לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות 24 שעות ביממה. למידע נוסף אודות השירות.

מוקד טלפוני מאויש

בימים א'-ה': 08:00-19:00

בימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00

מענה טלפוני אנושי לקביעת פגישות בסניפים בימים א'-ה': 08:30-16:00.

בחול המועד המוקד עובד בין השעות 08:00-16:00
בערבי יום הזיכרון המוקד עובד בין השעות 08:00-19:00

שירותים נוספים:
 
קו משכנתאות - 3533* בירורים בנושא משכנתא קיימת ושליחת דוחות משכנתא.

ביצוע פעולות באמצעים הישירים הינם בהתאם לקיום הרשאה מתאימה בחשבון. התנאים המלאים והמחייבים של כל שירות/מוצר הינם כמפורט במסמכי הבנק ביחס לאותו שירות/מוצר וכפופים להסדרים הנהוגים בבנק. הבנק רשאי לשנות את תנאי השירות/המוצר המוצע או להפסיק להציעו בכל עת. אין לראות בפרסומים משום הסכמה או התחייבות למתן השירות בכלל ולמתן אשראי כלשהו בפרט. אשראי יוענק בכפוף לשיקול דעת הבנק ולהמצאת ביטחונות לשביעות רצונו. פריים – "הריבית הבסיסית" הנקבעת על ידי הבנק ומשתנה מעת לעת.