מענה קולי ממוחשב לשירותך 24 שעות ביממה המאפשר לך לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות בחשבונך.
להצטרפות לשירות יש לחייג למרכז שירות בנקאי בטלפון 3009*, להזדהות ע"י הקשת סיסמא ולאחר מכן ללחוץ על הספרה 2 למעבר למענה הממוחשב.
המידע והפעולות אותם ניתן לבצע 24 שעות ביממה:
קבלת מידע מעודכן וביצוע פעולות בנקאיות בטלפון
ניתן לבצע העברת כספים באמצעות המוקד הטלפוני בסך של 200 ₪ ומעלה.
באפשרותך לבצע מגוון פעולות גם באמצעות מענה ממוחשב הפועל 24 שעות ביממה.
חייגו מכל טלפון: 03-5130081 או 3009*
מחו"ל יש לחייג 972-3-513-0081+
מענה קולי ממוחשב
מאפשר לכם לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות 24 שעות ביממה. למידע נוסף אודות השירות.
מוקד טלפוני מאויש
בימים א'-ה': 08:00-19:00
בימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00
מענה טלפוני אנושי לקביעת פגישות בסניפים בימים א'-ה': 08:30-16:00.
בחול המועד המוקד עובד בין השעות 08:00-16:00
בערבי יום הזיכרון המוקד עובד בין השעות 08:00-19:00
ביצוע פעולות באמצעים הישירים הינם בהתאם לקיום הרשאה מתאימה בחשבון. התנאים המלאים והמחייבים של כל שירות/מוצר הינם כמפורט במסמכי הבנק ביחס לאותו שירות/מוצר וכפופים להסדרים הנהוגים בבנק. הבנק רשאי לשנות את תנאי השירות/המוצר המוצע או להפסיק להציעו בכל עת. כל השירותים הכרוכים בקבלת שירותי ייעוץ השקעות מותנים בחתימה על הסכם ייעוץ. אין לראות בפרסומים משום הסכמה או התחייבות למתן השירות בכלל ולמתן אשראי כלשהו בפרט. אשראי יוענק בכפוף לשיקול דעת הבנק ולהמצאת ביטחונות לשביעות רצונו. פריים – "הריבית הבסיסית" הנקבעת על ידי הבנק ומשתנה מעת לעת.